.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبرداد:
امدادرسانی به 160حادثه مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:در ایام تعطیلات عید سعید فطر امدادگران و نجاتگران این جمعیت به 160 حادثه مختلف امدادرسانی کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمرمازندران، مهدی ولی پور افزود: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و میزبانی استان از گردشگران زیادی که معمولا در این ایام به استان مازندران سفر می کنند،تدابیر ویژه امداد ونجات به منظور ارائه خدمات موردنیاز میهمانان و مسافرین در دستور کار جمعیت هلال احمراستان قرارگرفت .

وی تصریح کرد:از مجموع 160حادثه امدادرسانی شده در این ایام ، 47حادثه جاده ای، 20حادثه دریایی و ساحلی، 8حادثه سیل و آبگرفتگی،17فقره حادثه شهری، 9حادثه کوهستان، یک حادثه رانش ،یک حادثه صنعتی و کارگاهی و همچنین 15 فقره مربوط به ارائه خدمات موردنیاز به مراجعین حضوری به پایگاههای امدادی بوده است.

ولی پور گفت: امدادرسانی به 1495 مصدوم، ارائه خدمات درمان سرپایی به 802نفر، انتقال 91مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به 47 نفر از جمله خدمات جمعیت هلال احمر استان مازندران بوده است.

وی افزود: دراین عملیاتها 719نفر امدادگر ، نجاتگر و پرسنل جمعیت هلال احمر استان در قالب  219تیم عملیاتی با به کارگیری  109 دستگاه آمبولانس، خودروی نجات و خودروهای پشتیبانی به همراه یک فروند بالگرد امدادی مشارکت داشتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.